Profiel van Jwtje1 (Gitarist)

β˜† 11 keer bekeken

Introductie

Ik ben Joost geboren op 18 januari in 1996.

Ik speel sinds mijn 14e gitaar en heb nooit les gehad, (wat ik overigens wel dolgraag wil)

Ik ben ernstig onder invloed van Pink Floyd en die style is ook een beetje wat ik dus voornamelijk speel op mijn electrische gitaar.

Als ik mijn akoestische gitaar in de hand neem dan ben ik meer de singer songwriter en tokkel ik wat en schrijf eens wat. Echt zingen, ben ik nooit echt op beoordeeld.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker