Profiel van Bluesgek (Gitarist)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

Hoi,
ik ben Paul (63) een ervaren solo-gitarist (25 jaar Captain Midnight)
en zoek weer een gezellige hobby band voor wel serieuze aanpak.
Hou van moderne blues (Robben Ford, Larry Carlton etc.) en rock (oldscool), en het plezier [Gebruik het contactformulier] en toe optreden in oost-nederland prima!

Groet, Paul

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker