Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

GlazeVaer (Drummer en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-10-2012, Instrument(en): Drums - Gitaar

Spock1960 (Bassist en Gitarist)

Krasse knar met een heel ruim muzikaal interessegebied. Kan zo goed als geen noot lezen, maar weet me er al veertig jaar goed doorheen te slaan. Op dit moment gitarist/zanger bij coverband QSQ2, gitarist bij rockband Ponk en bassist bij de Kerkraadse dialektfolkband 't Jod Tsimmer. Lees meer »


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Rockstarfrom1989 (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Patrick39 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Gitaar

Moorwen (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Eduardaeilkema (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Jacobernard (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

FUSE070 (Bassist en Gitarist)

HAAGSE band zoekt sologitarist (M / V). Muzikale richting: eigen strakke popsongs (momenteel een stuk of 25), beetje in de richting van The Beatles, Editors, Red Hot Chili Peppers, Radiohead, Talking Heads, enz. Stijlen: van strakke pop tot rocky ballads, zie: fuse070.webs.com, of zoek op Youtube naar 'fuse070'. Oefenen gebeurt een avond in de... Lees meer »


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Dirkdebruin (Gitarist en Producer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Studio / producer

Artie287 (Gitarist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Drums

Daandg (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Gitaar

Jostheboss22 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Gitaar

Frankhage (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Rapteye (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Gunnemens (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Erwinvdcruijs (Gitarist)

Hallo, Mijn naam is Erwin ik ben 29 jaar en ben op zoek naar een startende band. Ik speel akoestisch en elektrisch gitaar. Ik speel nummers zoals: Metallica - Nothing else mathers, Led zeppelin - Stairway to heaven, en verschillende nummers van Nirvana, Neil young, Radiohead, Jimi Hendrix, Days of the new, Damien Rice, Bush en nog veel meer. Ik... Lees meer »


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Gitaar

Johnbrown (Bassist en Gitarist)

Ik ben een bassist van 30 jaar uit Winschoten met een hele brede muzieksmaak van rock tot soul, van Iggy Pop tot Ede Staal. Ik zoek een band om samen lekker muziek te maken en op te treden. Het liefst binnen een straal van 40km. Lees meer »


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Andemeister (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Pieterkamminga (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Jappieman (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Hoi mensen, ik ben Jasper, 22 jaar en kom uit Wijk bij Duurstede. Ik heb nu 3,5 jaar zangles en sta ook af en toe op het podium. Ik heb al een halfjaartje in een bandje gezeten, maar wil dolgraag weer in een nieuwe band terechtkomen:). Mijn stijl is pop. Ik zing graag nummers van artiesten als The Beatles, James Morrisson, Jason Mraz en Sting.... Lees meer »


Lid sinds: 16-10-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar