Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Jeroenbls88 (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

NeverAfter (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Hugo_Zaanen (Gitarist en Drummer)

Ik speel al zon 13 jaar gitaar en 3 jaar drum. gitaar ben ik het beste in aangezien ik er natuurlijk ook meer tijd aan heb besteed. Ik kan goed zingen, met gitaar. mijn inspiraties zijn radiohead, jeff buckley, ben howard, vulfpeck, tool, arctic monkeys, jimi hendrix, smashing pumpkins. Ik kan ook al een reeks nummers spelen radiohead - creep,... Lees meer »


Lid sinds: 11-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Drums

Fendersnaar0.9 (Gitarist en Componist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Compositie

Robvandam (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-12-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

MarcelvdH (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Ik speel al geruime tijd gitaar, ooit begonnen op mijn 9de. Zeker na mijn 18de heb ik altijd thuis gespeeld en soms met andere in oefenruimtes, wat echt te gek is! Ongeveer drie jaar geleden heb ik een aantal zanglessen genomen. Dit ben ik nog steeds aan het ontdekken met veel plezier. Vier jaar geleden heb ik via bandworkshoputrecht.nl... Lees meer »


Lid sinds: 06-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Bassbrabotj (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-12-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

RobbieQi (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-12-2013, Instrument(en): Gitaar

Gone Without Panic (Gitarist)

Wij, Mark(24 leadguitar) en Chris(27 Rythmguitar) , Bjarne (22 Bass) en Pepijn (18 Drums) zijn Gone Without Panic. We zitten nu in de begin fase en repeteren (studio de Kelder Amersfoort) daarom wekelijks en spelen gaan geregeld naar jamavonden. Zodra wij een zanger hebben gaan wij ons voorbereiden op de eerste optredens. Wij spelen eigen... Lees meer »


Lid sinds: 29-11-2013, Instrument(en): Gitaar

Backinbizznizz (Gitarist en Bassist)

Ik ben gitarist, 50 jaar en kom uit een rockband (www.backinbizznizz.nl) waarmee we gisteren het laatste optreden hebben gehad. Het was een leuke afsluiting en wie weet het begin van iets nieuws. Ik ben autodidact en heb altijd muziek gemaakt vanaf mijn 17e. Naast jongerenkoren te hebben begeleid en op een blauwe maandag bassist in een bigband... Lees meer »


Lid sinds: 29-11-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

IRonGuitar (Gitarist en Percussionist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 28-11-2013, Instrument(en): Gitaar - Percussie

Peter1962 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-11-2013, Instrument(en): Gitaar

BanjoSjoerd (Overige Muzikanten en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-11-2013, Instrument(en): Overig - Gitaar

Arjan667 (Drummer en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-11-2013, Instrument(en): Drums - Gitaar

Karnie (Violist en Gitarist)

Ik heb geen klassieke opleiding. Heb mezelf leren spelen. Mijn instrument is altviool, maar ik speelde vroeger ook gitaar en basgitaar en dwarsfluit en percussie. Ik ben op zoek naar iemand die bas speelt (liefst akoestisch) en ook liefst contrabas. Ik wil graag een ensemble beginnen dat zich vooral richt op improvisatie, met de bas en de... Lees meer »


Lid sinds: 26-11-2013, Instrument(en): Viool - Gitaar

Keesmuziek (Gitarist en Pianist)

Van '76, man, Arnhem. Gitaar-autodidact, wordt nog steeds beter. Heeft best wel ervaring met bandjes en optreden. Doel: Covers spelen die we zelf mooi vinden. Daarmee optreden. Zoekt: Band (of 1 of 2 personen) met wie het qua repertoire klikt, niet te ver weg van Arnhem, repeteren op ma/wo/weekend. Speelt: Electrische gitaar: Rock, pop. Slag... Lees meer »


Lid sinds: 25-11-2013, Instrument(en): Gitaar - Piano

Trichter (Gitarist)

Hoi! Ik ben (man) 45 jr oud. Ik heb ervaring in verschillende bands (koffer, TCB) met diverse stijlen. Deze zijn van Rock tot Motown. Podiumervaring is aanwezig. Speel meer dan 20 jr. waarvan 15 jr in bands. Ik ben op zoek naar een band die in Enschede e.o een basis heeft. OF wie heeft er zin om met mij een nieuwe band te beginnen. Stijl:... Lees meer »


Lid sinds: 25-11-2013, Instrument(en): Gitaar

Acacoustic (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Acacoustic is een zanggroep de momenteel bestaat uit 2 heren en 1 dame. We komen iedere maandagavond bij elkaar in Utrecht of omgeving. We zingen a capella nummers, maar begeleiden ook veel liedjes met gitaar of ritme instrumenten. Ons repertoire is veelomvattend, van ‘I would stay’ van Krezip tot Billy Joels ‘For the longest time’ en van... Lees meer »


Lid sinds: 25-11-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Oficina Serenata (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 25-11-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Miloukusters (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-11-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen