Profiel van Klaske (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 16 keer bekeken

Introductie

Hey mensen,

Ik speel al een aantal jaartjes gitaar en ik wil nu echt de volgende stap gaan nemen.
Ik hou van grunge, rock en alles wat in die richting gaat.
Ook speel ik wat basgitaar maar dat is meer voor 'erbij' zeg maar!

Groetjes,
Klaske

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker