Profiel van Vanderveen (Bassist)
Introductie
Hallo, ik ben een 18 jarige bassist uit Bussum.
Ik speel nu ongeveer twee jaar, maar heb nooit vast les gehad. Autodidact zoals dat duur heet... 1 keer een proefles gehad maar daaruit bleek dat daar weinig uit te halen viel voor mij... Alleen nog muziektheorie, en dat leer ik liever ook on the fly!
Spullen zijn allemaal in orde en aanwezig.
Ik ben op zoek naar een coverband. Ik wil op een podium staan en lekker muziek maken. Rechtstreeks de lol in, en wat is daar beter voor dan een coverband?
Een op 1 groep gefocuste coverband lijkt me tof. RHCP, Kashmir (Heel graag!), Blof, Anouk... Die richting.
Een band met een uiteenlopend repertoire is echter ook leuk, en veel toegankelijker natuurlijk! 70-80's hits zijn gaaf, 90's had wat vreselijke en leuke hits... En tegenwoordig is er nog een heleboel coverwaardig materiaal in de omgang.
Geen eigen vervoer, maar het OV is overal tegenwoordig.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties