Profiel van Vga1979 (Gitarist en Bassist)
Introductie
Hobby gitarist en bassist met brede smaak. 35 en woonachtig in Amersfoort.
Ik heb 10 jaar in bands gespeeld. Vervolgens door werk en kinderen ook 15 jaar niet meer in bands gespeeld.
Op dit moment heb ik alleen de ambitie om voor de fun samen te spelen. Ik ben op dit moment zeker niet van plan op te gaan treden, mocht dat uiteindelijk zo ontstaan, omdat het zo lekker loopt dan is het prima.
Muziekvoorkeuren:
Pop rock. Denk aan Kane, Kensington, Krezip, Oasis, Bon Jovi, Crowded House, The Corrs, The Police, A-ha,Toto, Bertolf, U2, Queen, The Rembrandts, Gin Blossoms, Aerosmith, Madness, The Kik, Color Reporters, Dixie Chicks, Paul Kelly, Chef's Special, Tim Knol, Blof, Supergrass, Di-Rect, Chris Cornell, Roxett, Miss Montreal, Mumford & Sons, The Beatles, The Byrds, en nog veel meer.
Eigenlijk vind ik bijna alles wel leuk, alleen geen Heavy Metal.
Niveau:
Als ik ergens mijn tanden in zet, dan lukt het altijd. Ik heb bijles genomen om de theorie weer op te frissen, maar hulp is altijd welkom.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties