Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Mario808 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-02-2015, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Harryke (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 25-02-2015, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Nahakky (Songwriter en Bassist)

Ik ben net 50 maar zie er veel jonger uit (lookalike of John Kaye- singer steppenwolf zegt men). Heb jaren geleden in hardrock bands gespeelt en gezongen. De laatste jaren zing ik vooral. In Spanje treed ik wel eens(3e week karaoke) op en dan zing ik bijv. Stairway to heaven van led Zeppelin of Elvis suspicous mind of love me tender.... Lees meer »


Lid sinds: 25-02-2015, Instrument(en): Songwriter - Basgitaar

Dino2809 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-02-2015, Instrument(en): Basgitaar

Jaap W (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 23-02-2015, Instrument(en): Basgitaar

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-02-2015, Instrument(en): Basgitaar

NoahReiniers (Bassist en Pianist)

ik ben 18 jaar en nog niet zo lang bezig met muziek maken, maar ik hou echt van muziek en het lijkt me echt vet om goed te worden en op te treden en alles. Ik hou van rock, ben nog niet de beste maar ik leer graag en snel en wil muziek in mijn leven. Noah Reiniers (man) Lees meer »


Lid sinds: 21-02-2015, Instrument(en): Basgitaar - Piano

Tom Snoek (Bassist)

Ik ben Tom (bouwjaar `64). Ik speel zo ongeveer mijn hele leven al muziek. De laatste 13 jaar speel ik bas. Ik heb me jarenlang verdiept in Jazz, heb in verschillende samenstellingen met verschillende muzikanten samengewerkt. Ik vind het leuk en leerzaam om ook andere stijlen van muziek te ontdekken. Naast het plezier in het maken van muziek vind... Lees meer »


Lid sinds: 17-02-2015, Instrument(en): Basgitaar

Nicholasbass (Bassist)

Speel nu zon 6 jaar basgitaar. Heb in meerdere bandjes gezeten. Het liefst covers en met covers eigen inbreng erin steken. Een zoek een coverband om mee te spelen. Ben bereid om 2 xminimaal te repeteren een knallen op podium. Woon zelf rand stad. Dus utrecht zuidholland en noord holland repeteren. Lees meer »


Lid sinds: 07-02-2015, Instrument(en): Basgitaar

Moenjohn (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-02-2015, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

JohnRobertsBluesBand (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 30-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Mariokoevoet (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Kennyheerenthals (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-01-2015, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

MelodicDeathMetal (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-01-2015, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Markil (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 26-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

SvenH22 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

RdeWit (Bassist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Drums

Gerritzaltbommel (Bassist en Saxofonist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Saxofoon

Jesse1234 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

MrBassman (Bassist en Zanger/Zangeres)

Jeroen Pronk, 41, vader en gehuwd. Podiumervaring vanaf 1996, en erg muzikaal aangelegd. Grootste passies in het leven: mijn gezin, muziek, DJ-en, darts en voetbal. Ben in het bezit van een 2-tal basgitaren, 1x Ibanez SR640 4-string en 1x OLP (Musicman Clone) 5-string. Daarnaast voor zang in het bezit van een Boss VE-20 Vocal Performer. Lees meer »


Lid sinds: 20-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen