Profiel van Tom Snoek (Bassist)
Introductie
Ik ben Tom (bouwjaar `64). Ik speel zo ongeveer mijn hele leven al muziek. De laatste 13 jaar speel ik bas. Ik heb me jarenlang verdiept in Jazz, heb in verschillende samenstellingen met verschillende muzikanten samengewerkt. Ik vind het leuk en leerzaam om ook andere stijlen van muziek te ontdekken. Naast het plezier in het maken van muziek vind ik kwaliteit en muzikaal niveau belangrijk.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties