Profiel van W. Vonk (Zanger/Zangeres en Gitarist)

β˜† 16 keer bekeken

Introductie

Hej Hej,

Me familie en vrienden noemen mij Wesley, nog iets over mij ik ben begin dertig heb een vriendin woon samen en ben in dienst als butler van vier [Gebruik het contactformulier] ik kan is zingen (Rock, pop, Singer songwriter, Nederlands talig en meer) zou het erg tof vinden om dit te doen in/bij/met een band(je).
Of het nou is met mensen die nog niet heel lang met elkaar spelen en nog bezig zijn met beter worden/groeien. Of in/bij/met een wat meer ervaren band(je) dat al op elkaar is ingespeeld, en op zoek is naar een mannelijke zanger (bijv. omdat huidige zanger(es) stopt of gestopt is, of naast een zangeres ook een zanger er bij wil). speel gitaar maar nog niet veel meer dan de basis akkoorden. wil wel meer leren op de gitaar maar in me uppie thuis wil het niet echt lukken.

Dan tot slot. lees je dit ook nog, dan is het me gelukt je te boeien, laat me iets weten en contact hebben

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://1

Advertentie(s) van deze gebruiker