Profiel van MATrompert (Zanger/Zangeres en Gitarist)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

Hallo Ik ben Marieke en ik vind het heerlijk om af en toe te zingen. Ik zing vrij gemakkelijk en vind zelf dat ik een mooie stem heb.Enkele jaren terug zangles gehad, in een koor gezeten en een blauwe maandag in een band gezongen. Dat waren erg leuke ervaringen. Nu ben ik op zoek naar mensen waarmee ik af en toe ( of misschien regelmatig?) muziek kan maken. Jammen of iets dergelijks, gewoon voor de fun, maar wel kwalitatief in orde. Samen zingen of met begeleiding. Duetten lijkt me ook erg leuk. Mijn smaak is vooral melodieus pop, beetje rock. Niet te vreemd. Beetje mainstream misschien maar niet direct Top 40. Een paar nummers die ik nu mooi vind zijn bijvoorbeeld 'You say' van Lauren Daigle, 'The house that built me' van Miranda Lambert, 'Lost on You' van LP. Laatst nog wat Ane Brun gezongen, erg leuk maar de muziek is wat aan de melancholische kant voor mij. Alanis Morsette vind k ook nog altijd leuk. Lijkt het je wat? Ik ben een beginnend gitarist en kan mezelf met enkele nummers begeleiden (andere

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker