Profiel van LauwguitarX (Zanger/Zangeres en Gitarist)
Introductie
Mijn naam is Laura. Ik ben 19 en heel veel met muziek bezig.
Muziek in de zin van: Instrumenten en zang.
Ik speel vanaf mijn 8ste fluit. In panfluit heb ik 6,5 jaar les gehad.
Nu speel ik 2 jaar elektrisch,akoestisch gitaar en heb ik zangles.
Ik heb mezelf keyboard aangeleerd en mondharmonica kan ik bespelen bij akoustische gitaar.
De dwarsfluit heb ik ook mezelf aangeleerd.
(ik kan geoctaveerd de noten spelen op dwarsfluit uit boeken van panfluit)
Muziek is mijn alles en ik probeer er mijn eigen draai aan te geven.
Ik ben niet van beats en deuntjes maar van het maken van muziek doormiddel van zang en instrumenten.
Zo hebben Ayreon, Pinkfloyd en Within Temptation mij erg geinspireerd.
Ik wil een eigen draai aan muziek maken. Maar wel muziek vanuit mijn hart en mijn passie.
Mijn eigen beginnende lied:
https://www.youtube.com/watch?v=2eREEBXcUWM
Dit is met verschillende instrumenten over een Pinkfloyd backingtrack heen.
https://www.youtube.com/watch?v=UvK8-422mws
En dit is mijn stijl zingen:
https://www.you
Bespeelde instrument(en)
- Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties