Profiel van KSJ7 (Zanger/Zangeres en Gitarist)

β˜† 30 keer bekeken

Introductie

Hallo, ik ben Koosje, 26 jaar. Ik heb lange tijd theaterles met ook zangles gevolgd, in amateur musicals gezongen en in koren. Het afgelopen jaar heb ik samen met een paar muzikanten een tijdje gespeeld, helaas is dit op niks uitgelopen. Naast zang heb ik mijzelf gitaar leren spelen, dit is enkel nog op basisniveau.

Zijn er muzikanten die het leuk vinden om een band te beginnen of zoeken jullie iemand? Dan zou ik het leuk vinden wat te horen!
Stijl: Bombay Bicycle Club, Coldplay, Feist, Ben Howard, Florence and the Machine, Elbow, Anouk, London Grammar.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker