Profiel van Jesse La Porte (Zanger/Zangeres en Gitarist)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

ik ben 21. goede muziek op het juiste moment is echt goud waard. ik iets van 9 jaar les gehad in blues en rock. Ik heb al sinds jongs af aan altijd geweten dat ik eens op het grote podium wil komen.
Dat is mijn droom.
ik zing, ik schrijf en speel gitaar en bas.
een paar jaar geleden ben ik gaan zingen en een jaar of 2 geleden ben ik dat actief gaan doen en liedjes gaan schrijven voor mijn band Groupies, maar de band loopt niet zo soepel.

Waar ik van hou:
radiohead, arctic monkeys, black rebel motorcycle club, tame impala.

wat ik wil:
spelen, oefenen, muziek maken waar meisjes op kunnen dansen, waar je naar wil luisteren en kijken en bij mee wil zingen in de kroeg of waar dan ook.

http://www.youtube.com/watch?v=sBuX9IY_cWY ons eerste optreden, t laatste nummer met de oranje gretsch is de richting waar ik op wil.

ik zoek,
gitarist/bassist die kan zingen en schrijven
drummers, eventueel ook zingen?

groetjes,

Jesse La Porte

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker