Profiel van Dark_Absinth (Zanger/Zangeres en Bassist)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

Muziek die ik graag luister / maak zit in de EBM / Industrieele hoek.
Wanneer ik in een band zou zitten, zou ik het liefst muziek maken in de richting van:
William Control - IAMX - Depeche mode - Joy Division - Sisters of mercy

voornamelijk jaren 80 sound, met teksten die ergens over gaan.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker