Profiel van Dark_Absinth (Zanger/Zangeres en Bassist)
Introductie
Muziek die ik graag luister / maak zit in de EBM / Industrieele hoek.
Wanneer ik in een band zou zitten, zou ik het liefst muziek maken in de richting van:
William Control - IAMX - Depeche mode - Joy Division - Sisters of mercy
voornamelijk jaren 80 sound, met teksten die ergens over gaan.
Bespeelde instrument(en)
- Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties