Profiel van ZiggyHuijsman (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

Hoi,

Ik ben Ziggy (17) en ik speel gitaar en zing. Beide doe ik al een tijdje. De genres die ik het meest speel en zing zijn: Alt rock, grunge, postpunk, indie, soul, blues, R&B. Dit luister ik ook allemaal heel graag. Ik zoek mensen die het leuk vinden om te jammen en eventueel een bandje mee te starten. Als je nou denkt lijk me leuk neem dan contact met me op. Je kan me dm'en via insta: @ziggy.huijsman

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker