Profiel van Will.iam (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Hoi, ik ben mr Tranquillo. Ik ben een jongen man uit Sittard. Ik speel gitaar zowel elektrisch als akoestisch, daarbij zing ik. Ik heb een zeer diverse stijl. Het doel is om een leuke coverband op te richten en uiteindelijk het geven van optredens. Met eigen materiaal schrijven ben ik ook mee bezig.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties