Profiel van Tommy (Gitarist en Bassist)
Introductie
Hallo iedereen,
ik ben Tommy en ik speel al 7 jaar gitaar, electrisch & acoustisch. Ik ben zelf 20 jaar oud. Ik zit in een band genaamd de Passengers samen met 3 andere. 1 drummer, 1 bassist, en de zanger.
wij spelen voornamelijk covers van jaren 60 & 70 muziek. maar we besteden ook veel tijd met eigen muziek maken.
Wij zijn op zoek naar een slag gitarist die met ons mee zou willen spelen. Ik zelf speel de lead gitaar.
wij wonen allemaal in omgeving Alkmaar en hebben een ruimte om te oefenen.
ben je rond de 17 tot 21 jaar en kan je gitaar spelen dan pas je perfect bij onze band!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties