Profiel van Timost42 (Gitarist en Bassist)
Introductie
Ik ben Timo, 28 jaar oud.
Ik speel al heel lang gitaar (A en E) en heb ervaring in verschillende bands en andere projecten met zowel live als ook studio settings.
In de jaren heb ik nog wat andere instrumenten verzamelt en voel me wel comfortabel met de bass en met enige oefening ook met banjo, piano en Cajon.
Qua genre vind ik heel veel leuk (Rock, Singer-Songwriter, Blues, Punk, Folk, ...).
Ik zou graag weer muziek met anderen maken. Gezien ik nog niet lang in Leeuwarden woon heb ik hier nog geen muzikale contacten en dat wil ik graag veranderen. Ik heb zin in zowel optreden als ook songwriting :)
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties