Profiel van Timo K (gitarist/bassist) (Gitarist en Bassist)
Introductie
Mijn naam is Timo en ik kom uit velsen-noord. Ik speel bass (6 snarig) voor or 2 jaar en gitaar (6,7,8,9) voor vier jaar. Ik ben groot fan van jazz, hiphop/rap en metal. Ik zoek een band die houd van experimenteren en echt wat unieks wilt opbouwen.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties