Profiel van Timo K (gitarist/bassist) (Gitarist en Bassist)

β˜† 11 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Timo en ik kom uit velsen-noord. Ik speel bass (6 snarig) voor or 2 jaar en gitaar (6,7,8,9) voor vier jaar. Ik ben groot fan van jazz, hiphop/rap en metal. Ik zoek een band die houd van experimenteren en echt wat unieks wilt opbouwen.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker