Profiel van Taylor (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Ik heb de afgelopen 22 jaar gitaar gespeeld in coverbands. Ik heb sinds een aantal jaren last van tinnitus/oorsuizen en heb daarom besloten om niet meer elektrisch te spelen, maar bij voorkeur akoestische gitaar.
Voor optredens akoestisch versterkt spelen is geen probleem.
Naast slaggitaar speel ik ook finger-picking/ Travis picking.
Verder heb ik met name tijdens de pandemie studio ervaring opgedaan, zowel instrumentaal als vocaal (bij voorkeur 2e/3e stem).
Mijn muziek interesse is breed.
Ik woon in Sassenheim.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker