Profiel van Sydneysnt123 (Gitarist en Songwriter)
Introductie
sydney, 19 jaar uit amersfoort. speel al zo'n 7 jaar gitaar maar ben nooit verder gegaan als een aantal gitaarlessen in het begin, heb vooral mezelf veel aangeleerd. ook word mij vaak gezegd dat ik een goeie zangstem en dus zou ik ook graag beginnen met zanglessen en ik schrijf ook m'n eigen teksten! mijn grootste inspiratie bronnen kwa muziek zijn: radiohead, deftones, queens of the stone age, green day, smashing pumpkins, tool, black sabbath, the cure, failure, helmet, the offspring, system of a down, cigarettes after sex, alice in chains, etc. ook solo artiesten als bob dylan, tom waits, nick cave, frank turner, jeff buckley en elliott smith staan bij mij in hoge waardering en het liefst hou ik dan ook van het maken van persoonlijke, herkenbare en hartgevoelde nummers in een 90s/00s alternatieve muziekstijl waar mijn speelstijl en songteksten ook het meeste op aansluiten. ik zou het heel erg tof vinden om in een bandje te zitten, of eentje te beginnen die goed bij mij past! want muziek maken is mijn allerg
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Songwriter
→ bekijk alle songwriters advertenties