Profiel van S.schols (Gitarist en Bassist)
Introductie
Beste muzikanten,
Ik ben Sydney, 22 jaar en ik speel nu al meer dan 10 jaar gitaar. Ik wil heel graag een bandje oprichten om eigen werk te schrijven en te maken. Beetje in de Indie/pop/New Wave met een ruw randje vibes. Ik speel ook (slordig) bass en drums!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties