Profiel van SebastiaanKonijn (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 21 keer bekeken

Introductie

Hallo,
Ik speel al enkele jaren akoestisch en elektrisch gitaar. Akoestisch gitaar beheers ik goed, elektrisch gitaar redelijk. Heb binnen de kerk veel gitaar gespeeld, en ook bands begeleid. Ik zou graag samen met andere muzikanten muziek maken, met de wens om ook samen op te treden. Kan eventueel ook zingen.
Ik houd van pop en blues (groot John Mayer fan), maar heb een brede muzieksmaak. Ben 28 jaar.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker