Profiel van Rory Bouman (Gitarist en Bassist)

β˜† 28 keer bekeken

Introductie

Hoi allemaal. Leuk dat je mijn profiel bekijkt voor meer [Gebruik het contactformulier] naam is Rory en ik ben 14 jaar. Samen met mijn vader speel ik al een tijdje gitaar en begin steeds meer instrumenten te bespelen ( niet goed voor de bankrekening haha ). Ik heb al ik een paar bands gespeelt ( reggae ) maar we zijn toen weer uit elkaar gegaan. Nu ben ik op zoek naar nieuwe muziekanten en bands in mijn regio. Het liefst wil ik bas spelen in meerdere bands, de muzieksoort maakt me niks uit. Het liefst speel ik zo verschillend mogelijk ( jazz, funk, blues, rock, reggae, spanish, metal, etc). Een paar voorbeelden: allman brothers, black crowes, the meters, bob marley, 10ft ganja plant, rockamovya, eric clapton, stevie ray vaughan, jimi hendrix, pink floyd, opeth ( damnation ), a perfect circle, etc etc.
Als je een band hebt die een bassiste zoekt, stuur me dan een bericht ik kom graag een keer kijken/meejammen! Ik zoek wel graag een band in de buurt ( regio bergen op zoom, tholen, roosendaal, etc etc. Ivm geen rijbewijs ( kl

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker