Profiel van RobBlom (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

iets over mij pfff ik ben van 1952, heb anderhalf been en heb al de nodige bands en meeste podia achter me.
Momenteel speel ik in een bluesband oude stijl jazzy en in een coverband.
Om lekker uit m'n plaat te gaan zoek ik muzikanten voor/ of een swingende blues-rock band,stijllen... garry moore, joe bonamassa, gallagher etc.
Liefst omgeving Alkmaar, Langedijk...Noord Holland
tel. [Gebruik het contactformulier]

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker