Profiel van Renevis1959 (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
René Vis (1959). Sinds 2004 schrijf ik Engelstalige en Nederlandstalige songs. Deze neem ik thuis alleen op, de laatste jaren vooral met gitaar, zang en piano, uitgaande van de basisaccoorden. De stijl die ik nastreef vind je op mijn CD '2014' op Bandcamp. Ook mijn andere werk is daar te vinden.
Ik zoek nu mensen in Haarlem en omstreken om met bijvoorbeeld gitaren, piano, drums en zang mijn (en elkaars) songs uit te werken. Mijn invloeden zijn mensen als Neil Young, Ron Sexsmith en Roky Erickson Mijn motto: back to basics.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties