Profiel van Pier |Bish (Gitarist en Bassist)

β˜† 22 keer bekeken

Introductie


Met mijn gitaar speel ik alle stijlen:
Jazz, Braziliaans, pop, funk. Ik heb als vaste gitarist in de huisband van de Regentenkamer gespeeld. Daarnaast in een goed draaiend poporkest gespeeld en nu heel veel optredens gedaan als duo met verschillende zangeressen.

kijk naar bijvoorbeeld naar:https://www.youtube.com/watch?v=LXKG7hDUr-U

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker