Profiel van PaulS (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Ik ben Paul, 19 jaar en ik speel gitaar en zing in een hard/stoner/bluesrockband. Ik hou van bands als QotSA, Nirvana, Kyuss, EODM, Hendrix etc. (eigenlijk bijna alles) Ga graag naar concerten, festivals, bars, en studeer aan de hva in amsterdam.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties