Profiel van PaulS (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 24 keer bekeken

Introductie

Ik ben Paul, 19 jaar en ik speel gitaar en zing in een hard/stoner/bluesrockband. Ik hou van bands als QotSA, Nirvana, Kyuss, EODM, Hendrix etc. (eigenlijk bijna alles) Ga graag naar concerten, festivals, bars, en studeer aan de hva in amsterdam.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker