Profiel van Nielsnelis (Gitarist en Bassist)
Introductie
Begon met elektrische gitaar ~5 jaar geleden, kort gevolgd door basgitaar en in mindere mate drums en piano. Goede kennis van muziektheorie, ook heb ik door het scala van instrumenten ook al ervaring op gedaan met DAW's Logic en Ableton en basiskennis van mix/master.
Ik zoek naar serieuzere muzikanten die (uiteindelijk) zelf muziek willen maken - het liefs rock muziek.
Grote invloeden op mijn speelstijl zijn o.a. Arctic Monkeys, Nothing But Thieves, Muse, Paramore, The Strokes, Dead Poet Society, The Black Keys, Radiohead, etc.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties