Profiel van MultiInstrumentalGuy (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

Hallo, mijn naam is Luc Maar.
Ik ben 18 jaar oud en woon in Heerlen.
Ik speel nu zelf al in 1 band maar ik ben op zoek naar nog een band om meer ervaring op te doen.
Ik kan de volgende instrumenten bespelen:
-Gitaar (zowel elektrisch als akoestisch)
-Bass Gitaar
-Piano
-Drumstel
Naast deze instrumenten doe ik ook zingen.
Ik ben al sinds mijn vierde levensjaar bezig met muziek.
Ik begon met viool, daarna piano en blok fluit. Daarna heb ik mezelf aangeleerd om te drummen, gitaar spelen, Bass gitaar spelen, en mondharmonica,
Mijn droom is om d.m.v. muziek een leven te kunnen leiden. Ik droom hier al van zo lang als ik mij kan herinneren. Verder zit muziek ook in de familie. Mijn neef speelt in de band Circle of Silence, en mijn oom is nu al 50 jaar actief als muzikant/muziekleraar. Mijn broer heeft ook gedrumd, mijn vader heeft gitaar gespeeld, en mijn moeder zingt en speelt gitaar.
Mijn muziek smaak is vrij groot. Ik luister zowel Metal (van metal tot black metal tot melodicmetal), maar ook pop, rock, en vind h

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker