Profiel van MaxR (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 20 keer bekeken

Introductie

Hallo,
Ik ben 19 jaar en speel nu bijna 3 jaar gitaar. Sinds het eerste akkoord dat aansloeg probeer ik nummers te schrijven. Het afgelopen jaar probeer ik dit ook met zang en eigen teksten. Daarom ben ik nu opzoek naar mensen die een band willen beginnen, en zelf muziek willen schrijven. Ik kan zang en gitaar combineren, mits mijn gitaar spel niet te ingewikkeld hoeft te worden.
Mijn muziek smaak en dus ook mijn muziek ligt bij de rock. Waarbij ik inspiratie haal uit "The districts, pearl jam, nirvana, beetje david bowie en roxy music(zoals ze in de begin jaren speelden)."

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker