Profiel van MattBellamyMUSE (Gitarist en Pianist)

β˜† 11 keer bekeken

Introductie

Hii, Ik ben Bart, 16 jaar en woon in Etten-Leur.
Ik speel al een aantal jaartjes fanatiek elektrische gitaar en piano.
Nu lijkt dit mij erg leuk om dit een groep te doen, daarom willen een vriend en ik een rockbandje opstarten. Wij zoeken nog een bassist(e) en een zanger(es).
Als je interesse hebt om mee te doen kun je altijd een mailtje sturen naar [Gebruik het contactformulier] :)

-Bart

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker