Profiel van MattBellamyMUSE (Gitarist en Pianist)
Introductie
Hii, Ik ben Bart, 16 jaar en woon in Etten-Leur.
Ik speel al een aantal jaartjes fanatiek elektrische gitaar en piano.
Nu lijkt dit mij erg leuk om dit een groep te doen, daarom willen een vriend en ik een rockbandje opstarten. Wij zoeken nog een bassist(e) en een zanger(es).
Als je interesse hebt om mee te doen kun je altijd een mailtje sturen naar [Gebruik het contactformulier] :)
-Bart
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Piano
→ bekijk alle pianisten advertenties