Profiel van Martijn_19 (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

Hi,

Mijn naam is Martijn, 24 jaar oud en woonachtig in de buurt van Haarlem. Het lijkt mij erg leuk om een Indie rock/pop bandje op te richten om covers te spelen en evt ook eigen nummers te schrijven. Ben fan van bands als Arcade Fire, Bombay bicycle club, two door cinema club, nothing but thieves en ga zo maar door. Zelf speel ik gitaar en een heel klein beetje piano. Mocht je gitaar, bas toetsen of drums spelen stuur mij dan een berichtje! Bij voorkeur uit regio haarlem/ amsterdam.

Groetjes!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker