Profiel van Mario vh (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Hallo.
Ik ben een 50 jarige man uit Doetinchem.
Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 gitaar, nooit les gehad,zelf aangeleerd. Ik kan enorm genieten om zelf te zingen en te begeleiden op gitaar. Het is allemaal op een behoorlijk amateuristisch niveau maar voor mij een enorme [Gebruik het contactformulier] hou het meest van singer/songwriter liedjes (Bouwdewijn de Groot etcetera, maar liedjes op het niveau C.C.R. zijn ook geweldig.
Ik bezit een westerngitaar en een Fender Stratocaster met een Marshall versterker.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker