Profiel van LisaTheKeratins (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Hallo,
Van piano ben ik van extreme vocalen naar drummen en nu naar gitaar+zang gegaan. Ik zit vanaf mijn 15de in bands en heb sinds een halfjaar een nieuwe band opgericht (The Keratins) waar ik mij echt wil focussen op het neerzetten van een band dat staat als een huis. De stijl is een combinatie van rock/punk/alternative met een rock n roll swing. Ik doe de zang met rhythm gitaar en verder bestaat de band uit een bassist en een drummer.Nu ben ik nog op zoek naar een gitarist, ben jij dat?
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties