Profiel van Lars van Lierop (Gitarist en Bassist)
Introductie
Hoi ik ben lars!
16 jaar en speel nu al een tijdje gitaar en basgitaar.
Gitaar ligt mij het beste en speel het nu ongeveer 3 jaar.
Basgitaar speel ik er af en toe naast. Heb met bijde instrumenten wel eens in een bandje gespeelt.
Ik luister en speel vanalles, rock, prog rock, metal, pop.
Ligt er net aan waar ik zin in heb.
De bands die ik altijd wel kan waarderen zijn nirvana, porcupine tree, Tool, radiohead, john mayer.
Dus als er bandjes zijn die nog een (extra) gitarist nodig hebben.
Neem dan contact op :)
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties