Profiel van KingCrimson20 (Gitarist en Drummer)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

Ik kom uit Amsterdam en heet Jolan. Ben 23 en speel sinds m'n 13e meerdere instrumenten. Eerst piano, daarna drums en nu vooral gitaar. Ik heb zo'n 4 jaar fanatiek gedrumd en vaak samengespeeld en opgetreden. Op m'n 15e ben ik naast het drummen begonnen met gitaar, heb daar de laatste 6 jaar m'n focus op gericht en ook als gitarist in een paar bandjes gespeeld en veel gejamd etc. Ik weet het een en ander van theorie en heb veel tijd gestoken in het leren van nummers en improviseren over verschillende soorten akkoorden en progressies. Als er mensen zijn die een beetje dezelfde smaak hebben (en ook juist andere dingen nice vinden) lijkt het me altijd leuk om iets te starten. Ik vind van alles chill, maar luister voornamelijk naar (you guessed it:) Hendrix, King Crimson, Cream, Grateful Dead, Pink Floyd, RHCP, Zeppelin en de [Gebruik het contactformulier] beetje in de progressive/psychedelic hoek zegmaar, maar hou ook van avant-garde dingen (Captain Beefheart, Zappa), folk (Joan Baez, Fairport Convention), new wave/post punk (Bau

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker