Profiel van Johannes13 (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 10 keer bekeken

Introductie

Als "herintreder" sinds een paar jaar weer actiever en enthousiaster dan ooit tevoren. Ik speel gitaar (6- en 12-snarige akoestische gitaar, 6-snarig electrisch slaggitaar en mondharmonica) en zing (zowel 1e als 2e of 3e stem). Ik word warm van harmonieuze, meerstemmige gitaar/zang. Mijn playlist [Gebruik het contactformulier] Simon & Garfunkel, Paul Simon, Eagles, Vince Gill, Guy Clark, Pink Floyd, Fleedwood Mac, Neil Young, Queen, Supertramp, Don Mclean, Beatles, Jim Croce, Joni Mitchell, maar ook Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy, Cornelis Vreeswijk en Wim Sonneveld (enkele klassiekers). Heb vroeger zelf veel muziek geschreven voor de band waarin ik speelde. Langzaam aan komt het componeervirus weer terug... Onderstaand een paar linkjes naar enkele nummers uit ons optreden bij Gluren bij de Buren van afgelopen februari samen met Arno.

https://youtu.be/FtciCvvCtbw
https://youtu.be/wwKqaQ3b5Cw
https://youtu.be/rdDx3rqp0uM
https://youtu.be/UFUsxmxNPZ4
https://youtu.be/R6GcvwXmvPU

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker