Profiel van Jeneson75 (Gitarist en Bassist)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

hallo,

ik ben martijn en ik geef les in en om den haag op alles niveaus en ben redelijk veelzijdig. ik ben niet iemand die op de klok gaat zitten kijken maar ik kijk juist hoelang iemand een les volhoudt.
ik geef les aan huis en reken 20 euro per les wat niet duur is. mijn manier van les is geven is door middel van huisbezoeken, email, voor evt verdere vragen kan ik ook gratis op skype service bieden. bij het eerste contact kan ik meer vertellen want anders zit ik morgen nog te typen.
mijn telefoonnummer is [Gebruik het contactformulier] en mijn email is [Gebruik het contactformulier] nu laat ik het even hierbij en misschien wel tot ziens!

mvg mm jeneson

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker