Profiel van Jayson Stok (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Jayson, ik ben 19 jaar en mijn muzikaal avontuur staat in het teken van blues, pop/rock en Rock-N-Roll in zijn algemeen.

Ik zing (Blues, rock), Ik speel beginnend akoestisch gitaar en mondharmonica.
Mijn doel is om uit te groeien tot ervaren en hoogstaande muzikant.

Het lijkt mij heel tof om met andere onervaren spelers een bandje te beginnen en samen het vak beter te leren kennen, jammen en vooral een goeie tijd te hebben!

Uiteraard sta ik altijd open voor ervaren muzikanten en zou ik me vereerd voelen om door jullie kennis mijn eigen niveau ook op te krikken!

Ik ben te bereiken per mail en telefoon:
[Gebruik het contactformulier]
[Gebruik het contactformulier]

Of stuur een bericht via Muzikantenbank.net

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker