Profiel van Ilsed (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Hoi, ik ben Ilse, ik ben 19 jaar oud en speel gitaar sinds mijn 14e.
Ik had tot ongeveer anderhalf jaar geleden (voordat ik ging studeren) klassieke gitaarles op een Spaanse gitaar, waardoor ik best redelijk akoestisch kan spelen. Ik heb hiernaast ook een elektrische gitaar waar ik heel graag beter op wil worden maar ik merk dat ik moeite heb met snelle rifs ;P Ik houd van indie muziek en daarom op zoek naar mensen die met me willen jammen, me meer over elektrisch spelen kunnen leren (I lowkey suck) en o.a. baslijnen aan mijn eigen saaie composities kunnen toevoegen :) (en samen nieuwe dingen verzinnen, covers is ook prima) Een bandje hebben is altijd een soort droom van me geweest, maar doordat ik weinig vrienden met dezelfde muzieksmaak ken die ook een instrument bespelen is het lastig en word ik ook minder gestimuleerd om mijn skills te verbeteren.
P.S. Ik kan ook redelijk zingen in het geval dat je zang zoekt, heb geen heel brede vocal range maar kan goed toon houden en vind zingen gewoon leuk k bye.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties