Profiel van Hwdegraaf (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Ik zit al zo'm 28 jaar in de muziek en heb 16 jaar in Superbug gespeeld.
Met die band hebben we stad en land afgereisd en in elk gat wel gespeeld, ook in het buitenland. CD's uitgebracht platencontracten en zelfs in de charts gestaan.
Met vele buitenlandse en binnenlandse acts samengespeeld en getourd.
Nu ben ik bezig een rauwe ruige bluesrockband klaar te stomen voor de buhne.
Wev zoeken nog een zanger(es) die ook mondharmonica kan spelen. (niet een must maar zou wel heel welkom zijn).
Groet Henk
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties