Profiel van Herman brood (Gitarist en Zanger/Zangeres)

β˜† 28 keer bekeken

Introductie

Hej hallo,
Ik ben sander en ben 22 jaar.
Ik speel al sinds mijnn 9 ende en heb altijd een band willen hebben.
In de jaren heb ik een breede smaak opgebouwd.
van System of down tot aan Johnny cash, Herman brood, Iggy pop, en alles wat te maken heeft met muziek met een bepaalde power waar je blij van word.
Ik heb een tijdje gitaarles gegeven maar daar was ik op een tijdje op uitgekeken.
Ik zou nou graag met een paar jongens wat muziek maken en gewoon puur voor de lol.
Ik hou zelf meer van de ouwe shit dan van de tegenwoordige muziek waar naar mijn mening niks origineels meer bij zit. Iedereen kan zingen maar het lijkt al donder op elkaar.
Geef mij Johnny cash maar of Herman brood das pas muziek!
Dus heb je bandje waar je nog een zanger / gitaarist bij zoekt stuur mij dan effe een bericht.
Ik woon in Assen en heb zelf geen oefen ruimte maar heb je intresse dan kun je altijd een bericht achter [Gebruik het contactformulier] groeten Sander
Ride on....

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker