Profiel van Gmg van der ree (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Goedendag.
Mijn naam is Ed ik kom uit Vlaardingen.
Ik zal mij even voorstellen speel al wat jaar gitaar zowel in blues en coverbands.
Jullie repertoire spreekt mij erg aan.
Betreft Clapton nrs deze zou ik kunnen zingen.
Zou het leuk vinden om een middag / avond mee te spelen kijken of die klik er is.
k hoor het graag , Mvg Ed.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties