Profiel van Frank van Moort (Gitarist en Drummer)

β˜† 25 keer bekeken

Introductie

Ik ben Frank, 26 jaar en ik woon in Utrecht. Speel al een tijd gitaar, begonnen met klassiek en via flamenco en jazz bij blues/funk beland. Ik moet wel zeggen dat de laatste jaren de swung er een beetje uit is. Ik speel nog wel in een bandje, maar dat is meer gezelligheid dan noten spelen..Mijn favoriete gitarist is Tyler Bryant.

Ik sta open voor heel veel stijlen en verschillende soorten muzikale samenwerkingen. Ik krijg energie van het creatieve proces dat je met elkaar doormaakt als je muziek maakt, met name in het creΓ«ren van eigen werk. Dus ben je zanger(es), een band, singer songwriter, speel je sax of ben je handig met electronica, laten we wat proberen! Ik zie er naar uit :)

GR
Frank

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker