Profiel van Erick vloeberghs (Gitarist en Bassist)
Introductie
Hi,
ik ben inmiddels gepensioneerd, en heb nu tijd om te oefenen. Ik wil ook wel weer terug in een band. In de jaren '80 zong ik en speelde de lead/rythmgitaar in een bandje (eigen nummers). Daarna een tijd geen gitaar gespeeld. Eind '90 jaren gitaren weer opgepakt. Vanaf 2000 heb ik 7 jaar bas gespeeld in een band. Maar mijn voorkeur gaat uit naar de gitaar.
Mvg. Erick
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties