Profiel van Denelasota (Gitarist en Bassist)
Introductie
Hi,
Ik ben Collin. Sinds mijn 12e speel ik elektrische gitaar. Eind jaren 80 en begin 90 heb ik mij vooral bezig gehouden met metal/hardcore/punk. De laatste jaren heb ik in diverse bands gespeeld in verschillende stijlen. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar post-hardcore, metalcore en hardcore.
Ik ben altijd in voor nieuwe ervaringen en nieuwe projecten. Daarnaast ben ik sinds 1988 actief straight edge aanhanger. Wat overigens niet wil zeggen dat ik per definitie ook in een SXE band wil spelen. Iedereen moet lekker zijn eigen ding doen en vooral trouw aan zichzelf blijven.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties