Profiel van DavidBC (Gitarist en Drummer)
Introductie
Alle instrumenten die ik speel heb ik mezelf leren spelen: Gitaar, drum, bas en zang. Ik doe dit nu 6 jaar en met veel plezier [Gebruik het contactformulier] ik vind dat ik goed genoeg ben, probeer ik een band te vormen van mensen die willen en durven te improviseren in de muziek, want elke keer precies hetzelfde spelen is nooit leuk.
Nadat ik een band heb gevormd wil ik optreden en de wereld veroveren (wishful thinking), maar vooral goeie muziek maken.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Drums
→ bekijk alle drummers advertenties