Profiel van DanielClaude (Gitarist en Bassist)
Introductie
Gitaar, bas, toetsen en drum...
Altijd brede interesse gehad in muziek. Kon nooit kiezen tussen instrumenten, dus ik heb 'feeling' met alles een beetje. Hoofdinstrument blijft echter gitaar. Ik heb een tijdje stilgestaan, maar ik wil weer samenspelen. Ben ook weer mijn Gear aan het verzamelen, waarmee ik nog niet tot een einde mee gekomen ben.
Ik ben op zoek naar een leuke club zonder ego's. Plezier in spelen [Gebruik het contactformulier] hier en daar, maar vooral fijn muziek maken als doel. Of helemaal in dienst van het liedje. Ik sta ook open voor eigen [Gebruik het contactformulier] of twee-wekelijks. Een beetje in de buurt is welkom. Rocken, poppen of funken!
Laat wat weten!
Groeten Daniel
[Gebruik het contactformulier]
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties